Rodzaj
6-cylindrowy, wysokoprężny,
z turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza dolotowego
Moc brutto, SAE J1995
przy 2100 [obr./min.] - 250 [kW] (335 [KM])
Moc netto, SAE J1349/ISO 9249
przy 2100 [obr./min.] - 238 [kW] (319 [KM])
Maksymalny moment obrotowy
przy 1400 [obr./min.] - 1674 [Nm]
Ilość cylindrów
6
Pojemność
10,8 [l]
Średnica cylindra x skok tłoka
125 x 147 [mm]
Filtr powietrza
dwustopniowy, typu suchego, ze wskaźnikiem zanieczyszczenia
Zmiennik momentu
Jednostopniowy, jednofazowy, przełożenie dynamiczne 2,9:1
Mosty napędowe
Napęd na cztery koła; most przedni mocowany sztywno do ramy, most tylny mocowany wahliwie o kącie wahania 30o. Napęd na cztery koła. Mechanizm różnicowy typu proporcjonalnego
Wysokość pokonywanej nierówności terenowej - do 559 [mm].
Układ skrętu
Hydrostatyczny. Rama przegubowa.
Kąt skrętu w lewo w prawo - 40o,
Promień skrętu mierzony po zewnętrznej stronie opon - 6,5 [m]
Układ hamulcowy
Główny
Działający na cztery koła, włączany hydraulicznie, tarcze mokre.
Postojowy
Zwalnianie hydrauliczne, włączanie sprężynowe; tarcza hamulca umieszczona na wale wejściowym przedniego mostu.